6 Mart 2009 Cuma

American cookie


Hala istediğim gibi olmasa da gelecek vaadediyor. Taktım kafaya yapacağım bunu!!


1 su bardağı esmer şeker (ben beyaz şeker kullandım)
150 gr tereyağı (ben margarin kullandım :) bu yüzden tutmadı galiba)
1 yumurta + 1 yumurtanın sarısı
1 paket vanilya
1 çay kaşığı karbonat
yarım bardak damla çikolata
yarım bardak bütün fındık
2 bardak un
Oda sıcaklığındaki yağ ve şekeri krema haline gelene kadar karıştrıyoruz. Yumurtaları ve vanilyayı ekliyoruz. Un ve karbonatı da ekledikten sonra karıştırıp en son fındık ve damla çikolatalarla beraber karıştırıyoruz. Hafif cıvık bir hamur oluyor. O yüzden elinizle değil, 2kaşık yardımıyla yağlı kağıt serilmiş tepsiye top şeklinde hamurdan parçalar koyun. Tamamiyle yayılıyor o yüzden aralıklı koyun. Düzlemeye çalışmayın hamuru. 170 derecede 15-20 dakikada pişiyor. Yumuşakken alıyorsunuz fırından dışı sonra sertleşiyor, içi yumuşak kalıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloguma yorum yaptığınız ve ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. En kısa zamanda yeni yorumlarınızı bekliyorum.