19 Ocak 2009 Pazartesi

Tarhana çorbası ve milföy çubukları




Tarhana çorbası yapımı en kolay çorba herhalde. 3 kaşık tarhanayı su ile karıştırdım. Tencereye biraz sıvıyağ ile doğranmış sarmısak koyup biraz kavurdum. Tarhanaları ilave ettim, biraz da öyle kavurduktan sonra üzerine yavaş yavaş sıcak su ekledim ama bu esnada hızlı hızlı karıştırmak gerekiyor çünkü topaklanıyor tarhana. Ben içine nane, kırmızı biber ve tuz ilave ettim ve kaynamaya bıraktım.

Milföy çubukları ise tarçınlı milföy hamurunun aynısı, sadece üzerinde susam ve çörek otu var. Bu tarifi devletşah'ın sitesinde görmüştüm. Gerçekten çok lezzetli ve çorbanın yanında çok güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloguma yorum yaptığınız ve ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim. En kısa zamanda yeni yorumlarınızı bekliyorum.